понеділок, 10 березня 2014 р.

Рефлексія модуль 1-2


Запам'ятала, що перший модуль допоміг нам ознайомитись з посібником, Е-довідником, створити власну вікі-сторінку, папку для портфоліо, а також блог для рефлексії навчання за 10 версією програми Інтел "Навчання для майбутнього".
2 Модуль допоміг мені систематизувати знання про проекти та надихає мене до активного використання методу проектів у навчальному процесі.
Працювати не важко, навіть цікаво.
Є багато інформації, яку треба опрацювати, проаналізувати.
Я думаю, що засвоїти увесь матеріал ми зможемо тільки в процесі роботи, коли будемо застосовувати і відпрацьовувати свої навички.
Оскільки нам скоро доведеться розповідати про це іншим колегам, то цей процес буде проходити навіть швидше, ніж ми собі уявляємо.
Сподобалось спілкування з колегами, невимушена атмосфера під час роботи, позитивне ставлення та готовність допомагати.

Класний  посібник!!!

Мої враження ще надто невизначені, поки що ось такі...

3 коментарі:

  1. Вітаю у новому блозі. Класно, що в першому дописі ти змогла перейти від описових моментів (вражень про 1 і 2 модуль) до справжньої рефлексії. Добре, що є думки і переживання про майбутній тренінг в школі. Я думаю, що в тебе все вийде. Дорогу осилит идущий!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Вітаю у новому блозі. Класно, що в першому дописі ти змогла перейти від описових моментів (вражень про 1 і 2 модуль) до справжньої рефлексії. Добре, що є думки і переживання про майбутній тренінг в школі. Я думаю, що в тебе все вийде. Дорогу осилит идущий!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую Вам, Олена Павлівна, за терпиме та позитивне ставлення до нас.

      Видалити