середу, 12 березня 2014 р.

Рефлексія Модуль 6


Педрада - все добре і зрозуміло.
Які бувають питання для опитування - теж.
Добре, що знаю що таке Документ і Диск в Гуглі та для чого він потрібен, тому форму для опитувальника створила і знайшла її на диску без проблем.
Але... Що робитиму у ролі тренера з людьми, які ніколи "в очі" не бачили ні Диска, ні Документа?
Як їм це пояснити, коли більшість клавіш на клавіатурі не знають?
Тепер мені страшно, бо розумію, що або мені доведеться до кожного підходити і все це робити, або ми будемо сидіти з людьми до ночі.
Ось такі враження зараз.
Можливо завтра зранку щось зміниться: настрій, світ, люди, їх можливості....
Опитувальник

5 коментарів:

  1. Хотіла б подякувати Вам за роботу в групі! Мені дуже сподобалось з Вами працювати! Ви - дуже приємна людина:)

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую Іринко, мені теж приємно було з тобою співпрацювати.

    ВідповістиВидалити
  3. Так, Лесю, я теж із побоюванням чекаю , коли самій доведеться стати тренером. Але, як кажуть , не буває безвихідних ситуацій. Тому бажаю Вам гарних учнів!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую, Алло, за підбадьорливі слова.
    Бажаю Вам без перешкод "пробігти дистанцію".
    Сподіваюсь, що через деякий час ці наші побоювання будуть для нас самих смішними. Вам теж гарних і вдячних учнів.

    ВідповістиВидалити
  5. Леся, ти така серйозна, така пунктуальна, спокійна, що твоїм курсантам можна позаздрити. Ти нічого не забудеш їм пояснити, ти все встигнеш. Вір в свої сили! Ти знаєш багато того, чим можеш поділитися з іншими.

    ВідповістиВидалити