середу, 12 березня 2014 р.

Рефлексія модуль 5

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме:
  • можуть виникнути проблеми в учнів з правильним вибором інформаційних ресурсів інтернету;
  • можуть виникнути проблеми з використанням уже вибраних ресурсів, коли учні не знають як правильно використати інформацію, враховуючи авторське право;
  • щоб не було проблем у вчителів та учнів із збереженням потрібних інтернет-ресурсів варто навчити їх правильно використовувати спеціальні засоби та служби браузера.
Особисто я обрала для себе Google Chrome, оскільоки переконалася у зручності роботи з ним.
Робота в парі допомогла реалізувати задуми по презентації (але ще не зовсім, бо додумаю я її в спокійній атмосфері).
Під час проведення педради зрозуміла, як, все-таки, тяжко об'єктивно оцінити роботу в групі, її треба продумувати глибше, ніж я робила це раніше.
Переконалася, що робота з інструкцією є дуже потрібною, особливо коли виконуєш незнайоме завдання тренера. Пережила це на собі!!!
Дякую, що не ругаєте, навіть, коли не встигаємо і затримуємо Вас, це для мене важливо.
Так надихаюся на подальшу роботу.


3 коментарі:

  1. Яка важлива роль вчителя повинна відігравати при плануванні проектної діяльності учнів?

    ВідповістиВидалити
  2. Роль вчителя дуже важлива. Вчитель - фасилітатор.
    Фасилітатором називають викладача, вчителя, тренера, основне завдання якого полягає в стимулюванні та направленні процесу самостійного пошуку інформації та спільної діяльності учнів.
    http://www.uspih.iteach.com.ua/for-facilitators/

    ВідповістиВидалити
  3. Леся мені сподобалась твоя рефлексія. В ній детально викладено основні пункти в роботі з 5 модулем. Прослідковується, що отримана інформація є досить корисною для тебе. Бажаю успіхів в подальшій роботі!

    ВідповістиВидалити